Na efektivitě komunikace se významnou měrou podílí vhodně zvolený e-mailový klient

Na efektivitě komunikace se významnou měrou podílí vhodně zvolený e-mailový klient

Žijeme v éře komunikace, zejména pak onlinové nebo chcete-li elektronické. Podmanila si veřejný prostor včetně médií a jen těžko bychom si bez ní dokázali představit firemní, komerční nebo soukromou komunikaci. A přesto, že využíváme celou řadu nástrojů, jejichž počet neustále roste v souladu s novými možnostmi moderních technologií a měnícími se preferencemi uživatelů, svou nezastupitelnou roli si v jejím rámci stále drží e-mail.

Jeho vynálezce, americký programátor Ray Tomlinson, který před více než 45 lety poslal první e-mail z jednoho počítače do druhého a odstartoval tak novou éru digitální komunikace, by měl v současnosti oprávněný důvod k radosti. E-mail totiž používají 2,6 miliardy uživatelů po celém světě. Zaregistrováno je na 4,4 miliard aktivních e-mailových adres a jejich prostřednictvím je každý den odesláno 205 miliard e-mailových zpráv.

Hlavní otázkou komunikace dneška je efektivita

Moderní komunikační nástroje si musí umět poradit především s rychlostí, objemem dat či proměnlivostí prostředí. Na jedné straně žijeme v globalizovaném, zmenšujícím se a neustále zrychlujícím světě. Na straně druhé je ovšem tento svět vysoce diverzifikován prostřednictvím celé řady autonomních komunikačních nástrojů a platforem. Tato situace vyžaduje především maximální efektivitu. Je to právě ona, kdo rozhoduje o našem úspěchu. Být efektivní v tomto případě znamená mít komplexní, spolehlivý a současně jednoduše a intuitivně ovladatelný nástroj komunikace.

V současnosti existují stovky e-mailových klientů po celém světě. Na trhu se již etablovali nezpochybnitelní lídři, jakými jsou Gmail či Microsoft Outlook. Současně však existují řešení, která jsou neprávem opomíjena. Ta v sobě kombinují to nejlepší od velkých hráčů, nabízejí funkční synergii při správě různorodých účtů z jednoho místa a ještě přinášejí něco navíc. Jedním z nich je všestranný e-mailový klient od českých vývojářů s názvem eM Client.

 

Nejlepší e-mailový klient pro Windows

Ten spatřil světlo světa před více než 10 lety a od samého počátku byl vyvíjen jako konkurent produktu Microsoft Outlook. Díky masivnímu a kontinuálnímu vývoji vyrostl do podoby komplexního mailového klienta, který si nejlépe ze všech rozumí právě s operačním systémem Windows a celosvětově jej používá zhruba jeden milion uživatelů.

Mezi největší benefity eM Clienta patří možnost pohodlně z jednoho místa spravovat více účtů od různých poskytovatelů, když plně podporuje všechny hlavní e-mailové služby včetně Gmailu, Exchange, iCloud nebo Outlook.com. Současně nabízí plnohodnotný kalendář, úkoly, kontakty a také disponuje integrovaným chatem. Jeho prostřednictvím se snadno přihlásíte ke Skypu, Google i Facebook chatu, Jabberu i dalších chatovacích služeb. A nezanedbatelná není ani funkce superrychlého hledání, díky němuž naleznete jakýkoliv e-mail, kontakt nebo třeba i přílohu během několika vteřin.

Fenoménu e-mail se v moderní době daří také proto, že se mu podařilo úspěšně vstoupit do světa zařízení s dotykovým displejem. I na tento trend je eM Client plnohodnotně připraven, když podporuje dotyková zařízení jako moderní dotykové notebooky, tablety či různá hybridní zařízení. Svou soukromou nebo firemní komunikaci tak můžete prostřednictvím této služby pohodlně spravovat z jakéhokoliv místa na světě pouze pomocí dotykových gest.

Změňte to, co můžete změnit k lepšímu

Vývojáři emailových služeb si velice dobře uvědomují, jakou bariéru pro uživatele představuje přechod z jednoho produktu na druhý. Ne nadarmo se říká, že zvyk je železná košile, a skutečnost, že neradi měníme to, na co jsme si už zvykli, je také dostatečně zřejmá. S přechodem si nemusíte ani v nejmenším lámat hlavu. Vaše data z většiny ostatních emailových klientů jednoduše naimportujete a eM Client už se o vše postará za vás. Podporovány jsou služby Microsoft Outlook, Outlook Express, Windows Mail, Windows Live Mail, Thunderbird, The Bat a řada dalších, vysvětluje Michal Bürger, spoluzakladatel a technický ředitel ryze české společnosti, služby eM Client.

Tento produkt se vyskytuje ve verzích FREE a PRO. Zatímco verze zdarma umožňuje spravovat pouze dva účty, profesionální licence jich dává neomezený počet a navíc svým uživatelům přináší V.I.P. podporu a také možnost komerčního využití produktu. Zde již vstupujeme na půdu korporátního využití. Díky své kompatibilitě s velkou většinou serverových platforem umožňuje služba snadné nasazení ve firemním prostředí. Samozřejmostí je podpora centrálního nastavení, pozvánek i sdílených kalendářů a dalších užitečných utilit.

Konkurence pokulhává

Závěrem přinášíme krátké konkurenční srovnání. Outlook vychází při porovnání s eM Clientem jako dražší a komplikovanější nástroj, který může vykazovat problémy se stabilitou a výrazně se zpomaluje při velkém objemu dat. E-mailový klient Thunderbird je sice zdarma, ale je u něj výrazně omezen další vývoj a nemůžete se opřít o dostatečnou technickou podporu. Uživatelské rozhraní je v něm nepřehledné a neintuitivní a v základní verzi postrádá kalendář či úkoly. Další řešení jako například Inky či Mailbird se zase nemohou pochlubit takovým množstvím funkcí a vykazují horší stabilitu, rychlost i odezvu. Obecně se u nich lze setkat s menší podporou technologií, chybí podpora chatu a kalendářů. Podstatný je také fakt, že představují nedostatečné řešení pro firemní využití.

Více informací najdete na webu http://cz.emclient.com

(Zdroj: Emclient, TZ)

Komentáře

  • Odebírat novinky

    Přihlaste se již dnes k odběru novinek ze světa digitální ekonomiky.

  • Kategorie