Časopis Digital Economy World byl jedním z mediálních partnerů Konference Zákazník 2030, která proběhla 23.2.2017 v příjemném prostředí firmy Oksystem, kde se sešlo desítky účastníků z různých oblastí podnikání. Účastníci konference byli z různých firem, pracovních pozic a míst naší země. Příspěvky byly velice zajímavé, vystoupilo zde mnoho zajímavých osobností jako např. Petra Průšová, která nás seznámila s generací Millennials. Karel Duchek prezentoval zkušenosti své firmy Wunderman s marketingovou komunikací. Spolumajitel Zoot.cz Ladislav Trapák mluvil o firemním přístupu k zákazníkům, jak s nimi komunikují a co vše pro své zákazníky dělají. Ivan Petrův z brašnářství Tlustý popisoval individuální práci s každým klientem a jeho objednávkou, jejich prezentaci na FB a postupném růstu firmy. Lucie Tvarůžková, majitelka firmy Zonky.cz aneb Lidé lidem. Zajímavý projekt o půjčování financí od lidí lidem. Jednotliví klienti představují své projekty pomocí videospotů a na jejíchž základě si vyberou investoři projekt, které budou finančně podporovat. Tento projekt zaznamenává velký růst a zájem u lidí, celá firma se za poslední rok velmi rozrostla. Zajímavý příspěvek jsme slyšeli od Zuzany Řezníčkové, která nás seznámila s tzv. Luxury Brand Mnagementem. Svět luxusu tvoří poměrně uzavřená společnost, která si do svých řad nechce nikoho pustit. Přístup k zákazníkovi je v této sféře velmi individuální, loajální a diskrétní. Čestným hostem akce byl Prof. Josef Koutecký, který se ve svém příspěvku zabýval Pacientem jako klientem. Dlouhá léta působí ve zdravotnictví a bylo zajímavé slyšet jeho přístup k pacientům. Do svého příspěvku vnesl ukázky z poezie, což bylo příjemnou změnou. A závěr: „Nevíme, jak bude zákazník v roce 2030 vypadat, ale můžeme se postupně přizpůsobovat jeho potřebám a požadavkům“.